La tristeza es ese frío que te recorre por dentro cuando sabes que has perdido lo que querías.
Posted on 27 September 2015, at 3.19am, with 33 notes
Reblogged via enter-if-you-want-to-cum, originally by enter-if-you-want-to-cum
  1. patsr reblogged this from los-angeles-tambien-lloran